13 January 2014

Saya Sepeket Nutriferon

Saya ditemui oleh Dr YASUHIKO KOJIMA dari Universiti Tokyo pada tahun 1954.
Dah tua dah saya ini.
Selepas  40 tahun dan semakan beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba baru lah saya ditemui. Hebatkan.
Saya terdiri daripada 4 jenis
  • Biji Labu
  • Bunga Safflower
  • Honeysuckle Jepun
  • Biji Plantago

Dengan pengambilan saya setiap hari saya dapat mengukuhkan sistem imun anda dalam masa 3 hari.
  • Melawan kanser
  • Melindungi dari influenza
  • Meringankan stress 
  • Melegakan kelesuan
  • Mengurangkan infeksi kpd pesakit hepatitis B & C
  • Masalah menopaus selesai
  • Sindrom PMS dapat dikurangkan
Jom ramai-ramai makan saya tapi saya bukan ubat ajaib, telan terus baik. kena lah amek saya sesachet sehari atau campur saja dengan air.
Jangan tak tau ada juga yang terus tuang saya dalam mulut.

TESTIMONI
Jangan terkejut jika selama ni sakit lutut dan lemah badan dah dekat sebulan, makan nutriferon terus bertenaga dan dapat berjalan tak sakit lutut lagi. 
Terbaek!!

Posted via Blogaway

No comments: