12 December 2013

Herbal Blend







Herbal Blend
Krim yang menenangkan ini telah diuji secara
klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang
kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit
kaki.
 Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang
menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow
dan rosemary. 

Antara kegunaan Herbal Blend atau Multipurpose Cream ini adalah:

  -Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah
-Menyelesaikan masalah kulit gatal
-Menghilangkan parut, termasuk campak dan chicken pox
-Menghilangkan ruam pada bayi
-Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
-Sebagai losyen untuk kegunaan harian

Saya gunakan herbal blend untuk apa?

1. Menghilangkan gatal-gatal akibat digigit nyamuk. Anak saya sering terjaga malam akibat digigit nyamuk. Alhamdulillah, selepas sapukan sedikit herbal blend, dia tidur lena.
2. Mengelakkan kulit melecur. Kemalangan kecil sering berlaku di dapur terutamanya terkena minyak dan kuali panas. Apabila terkena kuali panas, saya cepat-cepat sapukan krim ini di bahagian tersebut dan ia membantu untuk mengelakkan kulit daripada melecur/menggelembung.
3. Menghilangkan parut-parut luka dan melecur.
4. Krim untuk keselesaan perut bayi. Saya sapukan di perut dan dada anak kecil selepas mandi. Ianya menyamankan perut dan sekaligus losyen yang menyegarkan.
 
Mahu mencuba krim hebat ini? Ia sangat berbaloi untuk dimiliki. Pastikan ia sentiasa berada di sisi anda.
Harga sangat berpatutan untuk pelbagai kegunaan.
 
Boleh hubungi saya: Natrah Mohamed
No telefon: 011-27016822 (SMS/Whats App)
 
Terima kasih :)

 

No comments: