18 June 2013

Testimoni ESP

Bismillahirrahmanirrahim...
Testimoni Energizing Soy Protein:
Saya hamil 36 minggu. Kandungan gula dalam darah agak tinggi. Pernah mencecah 8 mol.
Mula ambil ESP minggu lepas. Itupun kadang-kadang lupa bancuh.
Hari Jumaat keluarga datang ke rumah. Saya makan macam-macam.
...
Hari Sabtu ke 2 buah kenduri. Pelbagai makanan dan minuman dimakan.
Hari Ahad ke klinik untuk test kandungan gula dalam darah. BSP test. Test ni kali ke dua selepas test sebelum ini bacaan tinggi. Doc suruh ulang test lagi untuk pantauan.
Jam 8pagi, 12 tengahari, 6 petang dan 10 malam.
Alhamdulillah....
Bacaan berada dalam paras normal. Bawah 6 mmol/L kecuali bacaan pre-bed (10 malam) iaitu 6.1mmol/L.
Rahsianya, saya bancuh ESP ini dalam minuman sarapan pagi.
Khamis, 13 Jun saya pergi buat repeat test untuk jam 10 malam (pre-bed). Bacaannya, 5.5mmol/L. Syukur sangat.
Maklumat tentang diabetes melitus atau kencing manis semasa mengandung ini boleh dirujuk di blog Dr Zubaidi.



 Ok, ini pengalaman saya minum ESP.
Banyak khasiatnya. Boleh pm saya untuk maklumat lanjut.
InsyaAllah, boleh dapat harga istimewa...
Jom sertai saya mendapat khasiat ESP ;)





No comments: