24 December 2013

Penapis Air

Anda guna elektrik kah untuk tapis air?
Saya tidak!
Jimat elektrik.

Anda guna penapis air yang besar, berat dan tidak mudah dialih?
Saya tidak!...

Penapis air saya kecil ringan dan boleh di bawa ke mana saja

Penapis air anda berharga RMXXXX?
Penapis air saya tidak.
Hanya RMXXX sahaja. Hanya beberapa sen bagi seliter air. Jimat sangat.

Anda perlu masak air untuk diminum?
Saya tidak perlu.
Hanya turas dan minum.

Anda perlu panggil pakar untuk tukar penapis air?
Saya tidak perlu.
Tukar sendiri dan ia sangat mudah.

Saya memilih Shaklee Water Pitcher untuk dapatkan air yang enak, segar dan jimat.
 
Saya sedia bercerita lanjut tentang Water Pitcher ini, hubungi saya:
 
Natrah Mohamed: 011-27016822 (SMS/Whats App.
FB Page: Kedai Vitamin Mama Nasih
 

No comments: