25 February 2014

Saya sebotol Zink Kompleks

Rupa saya tak la hensem sangat tapi saya ada baaaannyakkk manfaat..
Saya ni kecil2 cili padi. Badan saya kecik je tapi saya boleh berbakti untuk 120 hari. Lama tu...




Ramai orang suka saya kerana:

Saya merangsang 100 enzim dlm badan manusia.
Saya memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein. Bagus untuk orang yang nak turun berat badan tau.
Saya ada kalsium untuk jaga kesihatan tulang manusia. Jangan main2! 
Saya boleh bantu selesaikan masalah rambut gugur.
Untuk kaum lelaki saya bantu pelihara fungsi optimum anggota reproduktif mereka
Untuk orang diabetes saya bantu cepatkan proses penyembuhan luka. 
Untuk orang buat pembedahan meeeemang sangat bagus.
Saya juga saaaangat bagus untuk tingkat sistem imun.

Nak pinang saya?? 
Mari2..hantaran murah-murah je. Murah-murah cili api tau!


Ulang sekali lagi, saya ZINK, bukan ZAIN!
 

No comments: