13 January 2014

Aku Sebotol Lecithin

Aku adalah Lecithin
��Aku sudah sinonim bila dianggap sebagai pemecah lemak pemecah kolestrol dan membantu mengurangkan berat badan.
Aku juga membantu fungsi saraf otak dimana aku membantu mengurangkan penyakit mudah lupa��.
Aku dapat membantu pesakit darah tinggi, kencing manis dan jantung dengan melancarkan peredaran darah di pembuluh darah.
Ibu2 yang menyusukan ��anak amat berpuasa hati dengan diriku kerana dapat membantu melancarkan lubang payudara yang tersumbat.
 Aku juga adalah agen awet muda. Wow... bangganya aku..
Tahukah anda?
�� Badanku dibuat daripada 'bovine' lembu ��yang disembelih. Tak was was kan?.
Aku mengandungi:
 520 mg lesitin soya
 80mg kolin
 48mg inositol

Oleh itu aku sangat berkuasa dalam tugas memecahkan  lemak.

Testimoni:
Kak Yah suka sangat lecithin ni. Baru perasan lengan dah kecik lepas sebulan makan. Sebab tu nak order lagi. Bila nurse lain tahu, diorang pun nak makan lecithin juga.


Posted via Blogaway

No comments: